środa, 22 maja 2013

Zwierzęta

Dzisiaj chcę napisać parę słów o zwierzętach. Sama mam psa - Isztara i kotkę, która wabi się Kitka. Mam też psa, który tak naprawdę nie jest mój, ale dokarmiam go, gdyż jest strasznie chudy i siedzi u mnie przy szkole, przy pobliskiej bibliotece.

Piszę tego posta ze względu na filmik, który znalazłam na YouTubie.

Obejrzyjcie cały i roześlijcie go znajomym, napiszcie o tym na swoim blogu. Jeżeli ten film będzie miał 500000 wyświetleń, to schronisko dostanie tonę karmy dla zwierzaków. Chyba warto poświęcić chwilę czasu na obejrzenie ;)

Myślę, że większość z was lubi zwierzęta :) Macie jakieś? Podzielcie się z tym w komentarzach.

Trzymajcie się mordeczki ;)

13 komentarzy:

  1. Strasznie mi szkoda tych zwierzaków :C ostatnio byłam z lubym w schronisku, zobaczyć jednego psiaka i aż mnie za serce ściskał ten widok..szczekanie "wybierz mnie"...czasami źle się czuję z tym, że nie mogę wszystkim im pomóc ;c na szczęście mam swoją kochaną gromadkę..psiaka i trzy kotki :) ostatnio dokarmiam również kotkę, która przedwczoraj urodziła maluchy :) staram się pomagać jak mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jest chyba wtedy, gdy chcesz pomóc, a nie możesz..

      Usuń
  2. Ojej :c Biedaki </3 Zaraz robię o tym posta na moim blogu :<
    roni-nike.blogspot.com
    Zapraszam do obserwowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej aż smutno mi się zrobiło.. Sama wzięłam psa od jakiejś pani, która chciała się pozbyć szczeniaków, bo miała już mnóstwo psów.. Nie mogę sobie teraz wyobrazić życia bez mojego pieska :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pieska ! :)

    http://nacy-naacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam psa, a kot mi uciekł. :(
    Zapraszam.
    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udostępnie ten filmik gdzie się da bo bardzo lubię pieski. Sama nie mam psa ale chcę pomagać innym :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ♥
    aga-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam dwa koty i psa <3

    ________________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga o fotografii!
    Bedzie mi bardzo miło jeśli zostawisz
    w komentarzu swoją opinię na temat zdjęć które
    robię :) ---> www.wikiandikiw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. biedne są te zwierzęta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog^^ Może wpadniesz do mnie i zostawisz mi komentarz? albo obserwcje?? http://jula-julaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zwierzaki, ale w Polsce. ♥


    qnezza.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 2 psy. Za serce mnie ściska jeden filmik na yt co robią zwierzętą w rosji chyba jak idą na rzeźnie to po prost, okropne. Odcinają głowy, parzą. Urywają ogody. Tak poprostu dla zachcianki. A przy tym jest taka muzyka że szok wpisz w yt rzeźnia. Łzy ściskają gardło. obserwuję i zapraszam http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ,ale piiękny wygląd zazdroszcze http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń