piątek, 17 maja 2013

11 sekretów o mnie

Postanowiłam zrobić post o sekretach za radą i pomysłem: anonimowo-anonimon.blogspot.com
Jeżeli to czytasz to bardzo dziękuję, za komentarz również :)

Oto 11 sekretów o mnie:
1. Nie lubię swojego ciała i wyglądu. Jestem za chuda! Przez to nie jeżdżę na plażę.
2. Nie lubię, gdy ktoś kogoś obgaduję. Choć samej zdarza mi się to robić, ale pilnuję się i staram nie oceniać ludzi, gdy ich nie znam.
3. Czasem mam nieco dziwne i staroświeckie poglądy, np. co do związków.
4. Chcę jak najszybciej skończyć szkołę i wyprowadzić się. Nie chcę całe życie tkwić w jednym miejscu.
5. Choć mieszkam na mazurach, na wsi to bardzo lubię odwiedzać Warszawę i ją zwiedzać.
6. W przyszłości chciałabym zamieszkać w Poznaniu lub Warszawie.
7. Ogólnie jestem wesoła, ale gdy ktoś mnie wkurzy, to potrafię cały dzień chodzić zła. Wtedy trudno się ze mną dogadać.
8. Trudno jest mi nie słuchać muzyki przez cały dzień. Jest mi wtedy dziwnie... ;)
9. Uwielbiam zwierzęta. Jest mi przykro, gdy dzieje im się krzywda, jednak nie zawsze mogę im pomóc, co bardziej mnie dołuje. Ostatnio pod moją szkołą był szczeniak, Karmiłam go i przychodziłam do niego, ale chyba jest już w schronisku, bo od kilku dni go nie widuję.
10. Marzę o pojechaniu na koncert WSRH :) Chciałabym również pojechać na konwent mangi ;)
11. Boję się, że nie znajdę pracy, albo będę robiła coś czego nie lubię. Chciałabym być psychologiem, wojskowym lub detektywem rozwiązującym zagadki morderstw, a nie czegoś w stylu "Malanowski i partnerzy" ;) Wszyscy mówią mi żebym wybrała technikum ekonomiczne, będę miała od razu zawód, ale ja wiem, że jak będę już miała ten zawód, to nie pójdę na studia. Będę uważała, że to już mi nie potrzebne i porzucę marzenia. Mam teraz straszny problem z wyborem szkoły i zawodu :(


To już wszystko :D Mam nadzieję, że przybliżyłam wam trochę moją osobę ;)
Zostawcie komentarz i obserwujcie, to daje motywację i pobudza do działania.
Trzymajcie się mordeczki ;*

6 komentarzy:

  1. Zaobserwowałam , teraz ty.!!! http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe fakty ;)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o Tb coraz więcej :D

    http://suzy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :)

    qnezza.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, ciekawie :) Wpadnij do Mnie http://showismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jest mi ciężko cały dzień bez muzyki ;p

    W wolnym czasie wpadnij, może Ci się spodoba :)

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń