środa, 1 maja 2013

Po raz pierwszy...

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga. Ostatnimi czasy blogowanie stało się bardziej popularne i obecnie mamy ich całkiem sporo. Zastanawiałam się czy jest sens w tworzeniu bloga, gdy jest ich dużo. Doszłam do wniosku, że mogę spróbować, może ludzie zainteresują się moim blogiem, moimi spostrzeżeniami, zainteresowaniami i codziennym życiem.

Mamy długi weekend i to chyba dobry czas na rozpoczęcie pisania bloga ;) Zobaczymy jak to wszystko się potoczy i czy ktoś tutaj zajrzy.

Coś więcej o mnie? Hmm.. Mam na imię Klaudia, mam 16 lat. Interesuję się anime, mangą i pisaniem opowiadań, książek etc. Lubię usiąść posłuchać dobrej muzyki, poczytać książkę, obejrzeć dobry film, jakiś horror, dramat, kryminał bądź komedię.

To już chyba na tyle ;) Do następnego razu ;D

4 komentarze:

  1. Heheh jesteś bardzo podoba do mnie:P
    Też mam na imię Klaudia, też interesuje się m.in. pisaniem książek (obecnie piszę jedną którą zamierzam wydać) <3
    A to zdanie:
    "Lubię usiąść posłuchać dobrej muzyki, poczytać książkę, obejrzeć dobry film, jakiś horror, dramat, kryminał bądź komedię."
    jest dosłownie jakby ktoś mnie opisał ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mamy jeszcze więcej wspólnego ^^ ja pisałam książkę, ale na razie zawiesiłam, gdyż nie mam ostatnio czasu ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń