środa, 29 maja 2013

Przyjaźń..

Dla mnie przyjaciele są bardzo ważni. Wiele bym dla nich zrobiła, ale ostatnimi czasy zaczęłam zastanawiać się czy jest to prawdziwa przyjaźń. Mam dwie najlepsze przyjaciółki, z jedną chodzę do klasy, a z drugą znam się od podstawówki, ale nie chodzimy do tej samej klasy.


Relacja między mną, a tą drugą przyjaciółką zrobiła się dziwna. Ostatnio obraziła się na mnie o drobnostkę, ale odzywa się do mnie, tylko tak dziwnie. Czasem mam wrażenie, że jesteśmy przyjaciółkami tylko wtedy, gdy ona ma jakiś problem. O moich nie rozmawiamy. Mam wrażenie, że jesteśmy przyjaciółkami tylko dlatego, że jej wcześniejsze przyjaciółki już odeszły i nie ma już z nimi takiego kontaktu jak kiedyś. Cholernie mnie to wkurza, ale nie powiem jej o tym, bo.. Nawet nie wiem czemu. Po prostu nie chce jej tracić, to chyba to.
Z tą pierwszą przyjaciółką (jakbym nie mogła od niej zacząć, teraz to trochę dziwne, że najpierw piszę o 2, fuck logic -,- ) normalnie rozmawiamy, nie kłóciłyśmy się ni nic, ale nie mówi mi o niczym praktycznie (o tym, że ma chłopaka dowiedziałam się po miesiącu). Nie wiem, może mi nie ufa.
Powoli mam dosyć. Muszę porozmawiać z nimi. Chociaż wątpię, że wyjdzie..



Zostawcie po sobie komentarz i obserwujcie jeżeli podoba wam się blog ;)
Dziękuję za te 4 obserwacje, nie jest to dużo, ale sprawia mi to wielką radość ;D
Trzymajcie się mordeczki ;*

9 komentarzy:

  1. Fajowe zdjęcia :3 ja mam już nowe przyjaciółki bo poprzednia byłą fałszywa..
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny problem :(. Super zdjęcia :P. Zapraszam do mnie http://boorn-too-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie piszesz posty bardzo ładny wygląd bloga http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny post!

    i--love--my--life.blogspot.com ->> Dopiero zaczynam. Zaobserwujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też przyjaciele są bardzo ważni :)


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. " Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać. " - idealnie nadający się cytat w tej notce :)

    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytać Twoje posty i fajne jest to , że jesteś taka otwarta dla czytelników.. Wielki plus . Blog jest SUPER. Oczywiście obserwuje bo jest co :) . I zapraszam http://olkaablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO FAJNY POST ! Na prawdę . :))
    werr-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wpis! i bardzo fajny blog!
    ZAPRASZAM DO MNIE: springandsummerswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń