poniedziałek, 6 maja 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez moment-of-parting.blogspot.com


O co w tym chodzi? Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował. 

1. Czy masz jakieś inne blogi? Jeżeli tak, to o czym ? :D
Kiedyś miałam na pinger.pl, ale już dawno go usunęłam. Nie miał określonej tematyki.
2. Prowadzisz pamiętnik? ;)
Gdy byłam mała to prowadziłam, jeszcze gdzieś go trzymam w domu ^^
3. Grasz na jakimś instrumencie?
Chciałam nauczyć się grać na gitarze i keybordzie, ale nic z tego nie wyszło.
4. W jakich językach umiesz mówić, oprócz polskiego? xdd
Jestem słaba z angielskiego xD Ale nawet dobrze idzie mi niemiecki i załapałam kilka słówek z japońskiego (dzięki anime ;D)
5. Jaki przedmiot szkolny idzie Ci najgorzej?
Chyba angielski, bo tylko do niego się muszę przyłożyć, żeby czegoś się nauczyć. Jakoś mi nie wchodzi ten język -,-
6. Gdzie jedziesz na wakacje? ;)
Pewnie będę siedziała w domu. Ale chciałabym jechać do Węgorzewa, do wujka, a przy okazji jechać na Festiwal Hip-Hopowy do Giżycka ;D
7. Jakie plany na przyszłość? :3
Mam zamiar zostać psychologiem, albo detektywem ;D
8. Byłaś kiedyś na 6obcy.pl?
Przed chwilą weszłam, żeby zobaczyć co to ;D
9. Piszesz jakieś opowiadania? :D
Pisałam kilka opowiadań, ale każde kończyłam. Ostatnie opowiadanie nadal trzymam i mam zamiar do niego powrócić;)
10. Ile masz lat?
Mam prawie 16 lat ;D Zawyżam sobie o kilka miesięcy, ale rocznikowo się zgadza ;)

Nominuję :

A oto pytania :
1. Jakie są Twoje zainteresowania. co robisz w wolnym czasie?
2. Oglądasz anime? Jak tak to jakie jest Twoje ulubione?
3. Do jakiego miasta, bądź kraju chciałabyś jechać?
4. Masz ulubioną markę ubrań? Gdzie najchętniej kupujesz ubrania?
5. Jaki jest Twój największy kompleks? Jak sobie z tym radzisz?
6. Ulubiona pora roku?
7. Jakie masz plany na przyszłość?
8. Jakie masz zdanie na temat używek?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Z czego jesteś dumna?
11. Czemu zaczełaś prowadzić bloga?

2 komentarze: