piątek, 10 maja 2013

Blogowanie

Miałam dzisiaj nic nie pisać, ale skorzystałam z okazji, że nie śpię i przez najbliższe 3 godziny raczej nie zasnę, więc napiszę posta ;)
Zakładając bloga myślałam o tym, że chcę żeby ludzie czytali moje posty, zainteresowali się moją osobą, moimi przemyśleniami na temat życia, a czasem są hm.. nietuzinkowe? ;D Jak na razie nie wiem czy powinnam być zadowolona z bloga i z jego rozwinięcia , ale nie jest to to do czego dążę. Przynajmniej jak na razie. Mam kilka pomysłów, o czym pisać i jak pisać. Ale niestety jestem taką osobą, która dosyć szybko się poddaje i gdy nie widzi rezultatów odrzuca to zamiast dążyć do poprawienia tego co robi źle. Mam nadzieję, że motywacja będzie ze mną przez długi czas, liczę też na wasze wsparcie. Nie oszukujmy się, bo np. komentarze bardzo wspierają i dają do zrozumienia, że po coś to robimy. Nie jest tak, że pisanie postu zajmuje 15-20 minut. Trzeba przemyśleć co chce się napisać. Pisanie od tak sobie, dla picu jest bezsensu.



Macie jakieś pytania? Napiszcie w komentarzu. Jeżeli będzie ich sensownie dużo to może zrobię posta z pytaniami, jeżeli nie to odpowiem na nie w komentarzach ;)

Trzymajcie się mordki ;*

4 komentarze:

  1. Fajny post o blogowaniu!

    Zapraszam do mnie ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ! podoba mi się wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie z tego samego powodu założyłam bloga. I to prawda, komentarze motywują :)

    http://suzy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń