piątek, 3 maja 2013

Czas wolny i zainteresowania

Szczególnie w długi weekend mamy dużo wolnego czasu. Jak go wykorzystujecie?
Niestety ja często siadam przed komputerem i siedzę na "necie" bądź też włączam telewizor. Kiedyś więcej czytałam książek, kiedyś-to było z pół roku temu. Wcześniej usprawiedliwiałam samą siebie nauką, szkołą i projektami szkolnymi, ale teraz, po testach nie jest to zbyt dobre wytłumaczenie. Przed długim weekendem obiecałam sobie powrócić do nauki rysowania mangi, przeczytać książki, które sobie kupiłam, obejrzeć kilka filmów z listy i nadrobić anime. Mamy już trzeci dzień wolnego, a ja z tych obietnic spełniłam tylko jedną: nadrobiłam trochę oglądanie anime, ale co z tego, gdy i tak oglądałam przynajmniej po 1 odcinku. No cóż, może jeszcze się w sobie zbiorę.

Ostatnimi czasy coraz mniej skupiam się na swoich zainteresowaniach. Może nie tyle co nie skupiam się, ale po prostu nie mam czasu i za długo spędzam czas w "necie". Jedyne co robię w miarę regularnie to oglądanie anime. Obecnie oglądam "Toradore", a niedawno skończyłam "Kotoura-san". Pisanie książki zawiesiłam już dawno i wcale nie jestem z tego dumna. Może niedługo znowu do niej powrócę.

Mam zamiar powrócić do oglądania "Death Note". Uwielbiam to anime ;D Oczywiście cały czas szukam jakiegoś dobrego anime, żeby tak na maksa mnie wciągnęło ;D Polecacie coś? Może jakiś dobry film? Chętnie coś dobrego obejrzę ;)


Oglądał ktoś z was "Death Note"?



Napiszcie w komentarzach jakie wy macie zainteresowania, chętnie poczytam ;)

9 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Death Note ;)
    Często siadam z moją siostrą i oglądamy jakieś anime. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Death Note-uwielbiam *v* Ogólnie anime, manga :)

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie też go ♥
    zapraszam do mnie http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochote obejrzec death note ;)) Eniia-blog.blogspot.com
    ps. Będziesz u mnie zawsze mile widziana!
    +Za komentarz się nie obrażę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za anime, choć wielu moich znajomych ma fioła na tym punkcie ;D
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie, brak czasu i zbyt długie przesiadywanie przed laptopem odsuwa mnie od moich hobby. A też rysuję, lubię poczytać i oglądam anime oraz czytuję mangi ;-)
    Death Note nie oglądałam, nie przypadło mi do gustu, za to mój brat z kilka razy już widział. Mogę polecić Fairy Tail, chociaż teraz jest przerwa w emisji, ale do oglądnięcia jest 175 odcinków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam, ale słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądam ale chce zacząć coś czytać z anime , manga.

    OdpowiedzUsuń